powrót

O nas

Firma zostaje założona w grudniu 2000 roku przez Jakuba Parcheta, który pracując od 1998 r. w Multivac Sp. z o.o., przechodzi pierwsze szkolenia oraz jest serwisantem odpowiedzialnym m.in. za instalację oraz serwis piecy Rational. W pierwszej fazie działalności firma rozwija się na rynku lokalnym w Lublinie i województwie lubelskim.

W roku 2001 nawiązuję współpracę z Rational Polska Sp. z o.o., a działalności firmy przenoszę do Warszawy. Sukcesywnie rozwijam się i świadczę usługi w zakresie obsługi technicznej jako podwykonawca dla Rational PL na terenie całego kraju. Moja firma zostaje jednym z pierwszych Serwis Partnerów Rational w Polsce, w następnym okresie działalność zostaje rozszerzona o serwis urządzeń Meiko, Winterhalter, Retigo.

W roku 2008 nawiązuje z pomocą Rational DE znajomość z australijskim Serwis Partnerem – Paul Baker Electrical i podpisuje roczny kontrakt na m.in.: szkolenie pracowników PBE w zakresie serwisu Rational, co skutkuje chwilowym zawieszeniem działalności mojej firmy w Polsce i wyjazdem do Sydney.

Po powrocie w 2009 r. działalność zostaje odwieszona i wraz z M. Michalskim tworzymy Markoserwis s.c. . Firma dynamicznie rozwija swoją działalność, stając się jedną z pierwszych w kraju stricte serwisowych, nie zajmujących się handlem, ale specjalizującą się w świadczeniu profesjonalnych usług serwisowych sprzętu gastronomicznego.

W roku 2014 – współwłaściciel Markoserwis s.c. p. M. Michalski wychodzi ze spółki, zmieniam nazwę firmy na SPERTO s.c. kontynuując jej rozwój o marki grupy Manitowoc: Frymaster, Merrychef, ManitowocIce, Merrychef, jedocześnie Rational Polska rozwiązuje ze Sperto umowę RSP. W marcu 2016 zostaje podpisana oficjalna umowa SLA pomiędzy Manitowoc a Sperto nadająca autoryzację Convotherm, Manitowoc Ice i Frymaster. W 2016 roku po ukończeniu kursu „train for trainers” zostaję pierwszym w historii szkoleniowcem marki Convotherm spoza fabryki odpowiedzialnym za szkolenia techniczne serwisantów w Polsce, Estonii, Łotwie i Litwie.

celem firmy jest świadczenie usług serwisowych na terenie całego kraju przy zachowaniu najwyższego poziomu jakościowego.

Aktualnie głównymi klientami firmy są producenci sprzętu tacy jak: Astoria – dla sieci Coffe Costa ( ponad 100 sklepów na terenie całego kraju ), Convotherm, Bravilor Bonomat, Hobart. Operatorzy: Eurest, DO&CO, Impel, Atalian, IBC. Sieci hotelowe np. Gołębiewski czy Radisson, klienci indywidualni jak np. Google i dziesiątki restauracji na terenie kraju oraz kluczowe na rynku polskim firmy handlowe w imieniu których Sperto s.c. świadczy „outsourcingowo” usługi serwisowe.

biuro@sperto.pl +48 22 812 45 50
formularz
kontaktowy

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz personalizacji ustawień serwisu

Jeżeli nie blokujesz w przeglądarce tych plików, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia. W przeglądarce istnieje możliwość zarządzana plikami cookies. Korzystanie z serwisu bez blokowania plików cookies oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.